کد خبر: ۵۲۷۹۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۶ تير ۱۴۰۲
سومین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی قم با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد. از پایگاه خبری 598 آقایان علی شعبانی در بخش اصلی و سید محمد علی برقعی در بخش اینفوگرافیک حائز رتبه شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی با عنوان " تامین اجتماعی و جهاد تبیین " صبح روز یکشنبه در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی استان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی قم و برگزیدگان برگزار شد.

این رخداد رسانه‌ای برای سومین سال پیاپی با ابتکار اداره روابط عمومی و امور فرهنگی این اداره کل و با هدف معرفی خدمات وتعهدات سازمان تامین اجتماعی و تجلیل از تولیدکنندگان محتوا با موضوع تامین اجتماعی و جهاد تبیین برگزار شد.

رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان قم در این آیین از برگزاری سومین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی برای معرفی هرچه بهتر سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه ای کشور نام برد و گفت: سومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه قم با شعار « تأمین‌اجتماعی و جهاد تبیین » با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان فراگیر ‌اجتماعی و نیز به ‌منظور تقویت تعامل سازنده با رسانه‌ها به ‌عنوان رابط میان نهادهای خدمتگزار و مردم و قدردانی از جایگاه خطیر اهالی و اصحاب رسانه استان قم برگزار گردید.

محمد تلخابی افزود: این جشنواره تلاش کرد با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و تامین اجتماعی، آثار رسانه‌ای انتشار یافته در زمینه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی را بررسی کند.

دبیر سومین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی قم با اشاره به مراحل کار در این جشنواره تصریح کرد: دریافت آثار، داوری و سایر امور در این جشنواره توسط اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان و با حضور خبره ترین اهالی رسانه در سطح ملی و استانی انجام شد که اقدامی رو به جلو است.

تلخابی با بیان اینکه تعداد آثار شرکت کننده در جشنواره امسال نسبت به پارسال 150 درصد رشد داشت و همچنین شاهد افزایش 50 درصدی در تعداد رسانه ها بودیم. تصریح کرد: 541 اثر از 52 رسانه ملی و استانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت 75 اثر توسط داوران، شایسته داوری شناخته شدند.

وی ادامه داد: در سومین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی قم، 6 همکار رسانه ای به عنوان نفرات نخست، 14 همکار رسانه ای به عنوان نفرات دوم و 10 همکار رسانه ای هم به عنوان نفرات سوم در بخشهای مختلف معرفی شدند.

وی گفت: در این جشنواره به لحاظ فعالیت ویژه و تاثیرگذار در بین مخاطبان، دو رسانه خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) دفتر قم و صدا و سیمای مرکز قم به عنوان رسانه های برتر در سومین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی در استان قم معرفی شدند.

رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان اظهار داشت: بر اساس فراخوان اعلام‌شده از سوی دبیرخانه سومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه در قم، آثاری که در محدوده زمانی تیرماه سال 1401 تا  خرداد 1402 در رسانه‌ها منتشر شده بودند در این دوره از جشنواره می‌توانستند شرکت کنند.

وی با اعلام اسامی برگزیدگان نهایی سومین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی قم گفت: در این دوره از جشنواره سمیه حیدری از ایرنا، سید محسن کاظمی از صدا و سیما، سعید آقایی از پایگاه خبری نسیم قم، روح الله کرمانی از روزنامه ایمان، معصومه قنبری مزرعه نوی از پایگاه خبری تفکیک نیوز و فاطمه میرزابابایی از روزنامه آسیا مقام نخست در رشته های مختلف جشنواره را کسب کردند.

تلخابی افزود: علی شعبانی در بخش اصلی و سید محمد علی برقعی در بخش اینفوگرافیک از پایگاه خبری 598، همچنین امیرحسین یاوری، علی اصغر برجیان، زهره نعلبندی، زهره مهرنوروزی، امین حیدری، مهدی هواسی، عباسعلی محمدی مطلع، مریم احمدپور، اعظم مهدی راونجی، مجید فهیمی، مریم فتحی پناه، بهاره آغاز حائز رتبه دوم در حوزه های مختلف جشنواره شدند.

رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان خاطرنشان کرد: مریم هامون گرد، مهدی جنتی، سیده ام البنین میرهادی، فاطمه سادات محمدی، فاطمه پور بیرانوند،  زهرا چم، میرابوالحسن میرهادی، سید مرتضی منافی، حسین افسر و سمیع الله رحیمی در جایگاه سوم در بخش های مختلف جشنواره قرار گرفتند.

19 لغایت 25 تیرماه به عنوان هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

* پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها